22 Ağustos 2016 Pazartesi

Sıcak sıcak ve sıcak...


Boşuna dememişler sayılı zaman çabuk geçer diye... Geçtiğimiz hafta kız kardeşim, can arkadaşım, dostum, sırdaşım geldi İstanbul'dan. Çok bozuluyorum bu sen orda ben burada durumuna :( Ama ne yaparsın... 

Çok güzel gezdik Elif'imle. Bol bol yorulduk, sıcakladık ama bol bol da keyiflendik... Şimdi kaldım gerçeklerle baş başa...

Bugün itibarıyla Elif gelmeden önce başladığım işe devam ediyorum. Tüm evi döküp gereksizleri eliyorum. Sonra da yeniden yerleştiriyorum. Fazla eşyadan nefes alamaz hale gelmişiz resmen. Ah şu hobi malzemelerine bir yer bulsam! Ne yazık ki yeterli oda sayısına sahip değiliz. Yani bir süre deha böyle idare edeceğiz...



Bu arada Elif buradayken bol bol boncuk dizdik yeni şeyler yaptık. Çok ayran gönüllüyüm çoooook... Bir ondan bir bundan hangisini canım çekerse. Hangi gün ne telden çalarsam artık. Eh ne yapalım bu da benim :) Ama sorun şu ki bu kadar çeşitli olunca hobilerim malzeme de çok oluyor tabi :/ sonra sığ sığabilirsen!!!






Ayrıca miyuki boncuklarını da çok sevdim doğrusu :D




Hem zaten tatil bana hiiiiç yetmedi ne yalan söyleyeyim. Son yılların yorgunluğu zor çıkar tabi...Yine kaçsak 3-4 gün bir yerlere ama zor dostum zor :/ Yeni gelişmeler var hayatımızda. Henüz kesinleşmese de yine hayatımızı değiştirecek şeyler. Bakalım ne olacak..!




Sonuç... sonuç bu işte... Elif gitti gideli ben yine çarpı işine sardırdım... Ruhu beslemek lazım tabi...


Sıcaktan bayılmadan önce ben balkona kaçıyorum :) sevgiyle kalın :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...