13 Ağustos 2015 Perşembe

günaydın dünya ;)

yastık2-1

örüyorum... örüyorum... örüyorum... çekirdek çitlemek gibi birşey bu. Başladın mı bırakamıyorsun :D :D :D

Bu da ince uzunu olsun bakalım. Hem bu da çift taraflı. Sıkıldıkça arkasını çevir. Hayır işin komik yani bu kadar yastıkla ne yapacağım acaba ben :D Yakında yastıklardan koltukta oturacak yer kalmayacak :D

yastık2-2

Ama olsun... Ben örerken çoook keyif alıyorum. Rahmetli babaannem öğretmişti tığ örgüsünü bana. İzmir'in yaz sıcağında onunda Karşıyaka'daki püfür püfür esen salonunda bir tığ işi onun elinde bir tığ işi benim elimde örer dururduk. Bir defasında bir iplik çok karışmıştı. Açmaya çalışırken çıldırıyorum sanmıştım iyice dolanmıştı. Sinirlendiğimi görünce elimden aldı, çözmeye başladı. Çok geçmeden yumak açılmıştı. Bana dönüp "ne iş yaparsan yap sabırla yapmazsan ve bıkarsan hiç bir işte başarılı olamazsın" demişti... Sonra kalktı, mutfağa gitti, patlıcan ve biberleri kızartmaya başladığında ben de balkondaki mermer masanın üzerine akşamüstü çayı için sofrayı hazırlamaya başladım... Benim sabrım sanırım o günden geliyor :) Babaannemi gerçekten çok ama çok özlüyorum...  :(

yastık2-3

O yüzden tığ işi örerken hep yanımdaymış gibi gelir. Yine birlikte örüyormuşuz gibi gelir... Belki de bu yüzden bana bu kadar keyif veriyor.

yastık2-4

İşte böyle... Bu defa çiçek de kondurdum tek tarafına. Ama beyaz ipim bitti... Şimdi gidip beyaz ip almam lazım. O yüzden bana müsade :) Bu arada iplik olarak DMC natura kullanıyorum. Muhteşem bir ip... Yakında tekrar karşılaşırız elbet sizlerle :) mutlulukla kalın :)

yastık2-5


3 yorum:

MERVE dedi ki...

çok ciciler :)

Nalan Ünal dedi ki...

İyi ki hobilerimiz var, terapi kaynağımız bunlar bizim. Çok da güzel olmuşlar

tarchinbyseden dedi ki...

Merve ve Nalan çok teşekkür ediyorum :) Nalancım hobisiz bir hayat düşünemiyorum. Herhalde çıldırırdım :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...