16 Temmuz 2015 Perşembe

Günün konusu hediye paketinizi kendiniz yapın DIY no:03

DSC02574

 Kızımla bugün yaptığımız kolye ve bilekliklere hediye paketi hazırlamaya karar verdik. Sizlere şunu belirtmek istiyorum. Her gün yeni bir kendin yap projesi yapmaya ve yayınlamaya özen gösteriyorum. Ancak bu projeler şip şak olmuyor. Aslında yapımları kolay ama hazırlık aşaması oldukça zor. Şöyle ki; Anamur'dayız ve neyi nereden alacağımı, bulup bulamayacağımı bilmeden yola çıkıyorum. Evet pek çok malzeme getirdim yanımda ancak getirmediğim bir o kadar daha malzemeyi buradan temin ediyorum. Bazı şeyleri bulamıyorum, belki de nereden bulacağımı bilemediğim için. Hemen hemen her gün 40 derece sıcakta şehir merkezine gidip bir iplik ya da bir yapıştırıcı v.b malzeme bulmak için beynim kaynaya kaynaya geziyorum. Bulabildiklerimi alıp eve geliyorum. Gece herkes yattıktan sonra bir örnek kendi kendime yapıp yapılıp yapılamayacağını görüyorum. Sonra ertesi gün kızımla oturup yapıyoruz ve fotoğraflıyoruz... Fotoğrafların her birini ayrı ayrı düzenliyor, kırpıyor, renklerini düzeltiyorum. Bu işlem yaklaşık 40-45dk sürüyor. Blogu hazırlayıp yazıyı kontrol edip fotoğrafları ekleyip yayınlamam ise yaklaşık 45dk- 1 saat... Demem o ki, ben blog yazmayı çok seviyorum, kızımla birşeyler yapmaya bayılıyorum, umarım bu çabamı görüp okuyan birileri de vardır :)

DSC02538

 Gelelim bu günkü konumuza... Kendi paket kağıtlarımı kendim hazırlamayı seviyorum. Canımın istediği her kağıdı kullanabiliyor, kendime ait desenler yaratabiliyorum. Hem dekoratif oluyor, hem doğal ürünlerden yapılıyor hem de özel oluyor.

Bu günkü projemizin malzemeleri kağıt, yapıştırıcı (bende prit olmadığından peligom kullandım ama prit daha rahat), sprey boya. stencil ya da benim yaptığım gibi  normal bir kağıda keserek hazırladığınız şablon da olur :)

Yanımda kese kağıdı getirmiştim onu da kullandık düz beyaz kağıt da kullandık. Hepsi farklı güzel oluyor...

Sprey boya kullanacağımız için önce yere gazete serdik. Sprey boya her yere yayılıyor. Ardından kağıtlarımızı yayıp üstlerine şablonları rast gele yerleştirdik. Elimizde fazla sprey boya renk seçeneği yoktu. Fuşya ve kahverengiyi kullandık. Onu da tamamen rast gele sıktık. Bazı yerler net bazı yerler silik oldu...
DSC02557

DSC02562

PicMonkey Collage

Sonra bildiğiniz pazarcı kese kağıdı şeklinde torbalar hazırladık.

  DSC02566

 Ardından ben kartona çizdiğim balıkları, kabukları ve deniz analarını renklendirdim, kenarlarından kestim ve torbaların üzerine yapıştırdım...


DSC02569

DSC02572


İşte yaz temalı hediye paketlerimiz hazır... Kolay, ucuz, dekoratif...


DSC02534


DSC02530

DSC02528

DSC02526

Yarınki projemizde görüşmek üzere, sevgiyle kalın ;)

  DSC02549

3 yorum:

Unknown dedi ki...

HARİKA OLMUŞ BAYILDIM.............
PINAR FİGAN KÖSE

Byesra dedi ki...

Süper olmuşlar, ben de bayıldım
Takipteyim her gün:)
Sevgiler
Esra

vivid dedi ki...

elinize, emeğinize sağlık. Çok güzel olmuşlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...