10 Nisan 2014 Perşembe

sepet sepet yumurta ;)


Ayaklı olan yumurtaları ne zaman almıştım hatırlamıyorum. En az 10 yılı vardır. Tabi ki Moskova'dan...



Pintereste her girdiğimde easter yani paskalya bayramı ile alakalı bir şeyler çıkıp duruyor karşıma. Çok karşı koysam da sonunda yumurtaları boyamaya karar verdim...



Ayaklı yumurtalar doodle çalışmalarım gibi. Tamamen el boyaması. St.Petersburg marka akrilik boya ve konturlar için siyah ve kahverengi grafik kalemi kullandım. Oldukça eğlenceliydi.



Yumurtalığımdaki yumurtaları da bugün aldım. Yumurtaların renklerini çok sevdim ama asıl sepetim hoşuma gitti. Direk ahşabın üzerine mum eskitme yaptım. Stencil, boya püskürtme ve yağlıboya eskitme de olmazsa olmaz elbette :)


Paskalya bayramına gelince... Bizim bayramımız olmasa da baharı karşıladığı, yumurta, tavşan, sepet gibi sevimli unsurlar barındırdığı ve eğlenceli oyunlarla süslendiği için seviyorum. 20 Nisan pazar paskalya bayramı. birbirinden güzel cıvıl cıvıl ve de soft renklerdeki yumurtaların saklanıp ardından bulunma zamanı... Siz de hayatınızda hep güzellikler bulun...

3 yorum:

lolipu dedi ki...

Sedencim, harika olmuş:))))

Unknown dedi ki...

her elinin degdigi gibi bunlarda cok guzeller..
tavus kusu yumurtasimi?
:))))

tarchinbyseden dedi ki...

Deve kusu dermusim :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...