10 Ocak 2014 Cuma

2000'li yıllara retro esintisi

Size yeni haberlerim var... Bir haftadır evde yine sere serpe yatıyorum. Yani arada çıkıyorum tabi ama kısa süreli kaçışlar bunlar. Aralık başında acile kaldırılmamla başlayan şiddetli boyun ağrısı sağkolda uyuşma ve tutmama bugün itibarıyla kendini ele verdi. Boyunda düzleşme ve nur topu gibi iki fıtık... Dolayısıyla bir süre evden size katılacağım... Malesef atölyeye ara verdim :( Pazartesi gününden itibaren haftada altı gün 21 seans fizik tedavi yolu göründü bana... Eh evde yatınca boynumu eğmeden ve kendimi fazla yormadan ufak ufak yapabildiğim yegane şey çarpı işi. Penceremin önündeki koltuğu kendime yer belledim çünkü oturup sırtımı dayayınca boynumu güzel destekliyor ve hem televizyonu rahat görüyorum hem de elimdeki çarpı işimi boynumu eğmek zorunda kalmadan işleyebiliyorum. Bir süre kendimi standby moduna aldım anlayacağınız... Rahat da duramıyorum malum asla birşey yapmadan duramam ki... Yukarıdaki kızıma yaptığım ipod kılıfı. Ne severim eski kasetleri... Çok severek işledim zaten o kadar kolay bir model ki anlatamam :) Bu arada daha kızım görmedi, dershaneden gelince görecek :) İşte böyle... 2014'e hasarlı girdim, umarım sağlam çıkarım :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

kasetli kılıfa bayıldım çok güzel olmuş,ama rahatsızlığına çok üzüldüm sevgili tarçın çok geçmiş olsun umarım fizik tedavi işe yarar...

tarchinbyseden dedi ki...

Cok tesekkurler

NEFİSE dedi ki...

Çok geçmiş olsun çok üzüldüm canım Allah şifa versin pek çok inan bundan dertli ne kadar yaygınlaştı..yalnız bayıldım kaset li kılıfa bir harika olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin insallah ben bu satirlari yazarken sen iyilesmisindir...
nasil carpi isini basini egmeden islediginide merak ettim..
dinleniyorsunuzdur umarim...
su aralar malesef paylasimlarim diger bloglara dusmuyor
benden baska kimsede sikayet etmiyor boyle bir konudan.
tekrar gecmis olsun...sevgiler

tarchinbyseden dedi ki...

Cihancım valla çarpı işini hiç eğilmeden yapıyorum desem yalan olur ama rahmetli anneannemden kalma bir koltuğum var. Ne varsa eskilerde var işte... Belimi sırtımı ve boynumu çok iyi destekliyor. Ona oturup mümkün oldukça işlemeyi aşağıda değil de göz hizasında tutmaya çalışıyorum. Ama zaten oturup saatlerce işleyemiyorum. Yarım saat oturup kalkıyorum. Bu arada bloggerdaki sorunun farkında değilim genellikle telefonumdan giriyorum. O yüzden pek bir şey görmüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...