3 Aralık 2013 Salı

hohoho... yeni yıl mı yaklaşıyor desem :)

20131202_215322

Yılın en güzel zamanı bence. Yılbaşı yani... Heryer ışıl ışıl süslenmiş,ağaçlar, renkler... Daha da güzeli Cuma günü Peter'e gidiyorum ve kim bilir ne kadar güzel süslenmiştir oralar. Keşke biz de de sadece alışveriş merkezleri ile sınırlı kalmasa, sokaklara taşsa o cıvıltı...



 Epeydir yazmamışım bloga. Bir türlü bilgisayarın başına oturamadım. Telefonun minicik ekranından yarım yamalak bir post da girmek istemedim doğrusu. Tam da kurabiye yapasım gelmişti bugün, ben de paylaşayım
  dedim :)


 20131202_215221

Bu kalıpları geçen sene almıştım ama ne yalan söyleyeyim, açılmadan bekliyorlardı. Kızım matematik dersi yaparken öğretmeni ile oğlumla girdik mutfağa alel acele yaptık birşeyler. Tarifi kalıpların içinden çıktı ama ben beğenmedim açıkçası. Birdahakine kendi bildiğimi okuyacağım :D Süslemelerini de oğlum yaptı  kurabiyelerin.

20131202_215156

 Bardak kenarına asılabiliyor olması ne şirin değil mi... :)

 20131202_215133

Bu arada bir haberim var size... seramik kursuna başladım :D ama henüz elimde birşey yok. daha ancak fitil aşamasındayım. Birşeyler çıkınca görürsünüz nasılsa :)


20131202_215110

 Bizim eve yakın Marina Park diye bir yer açıldı. İçinde de sanat atölyeleri var. Selin ve Ferhan'ın Matilda Ceramic adlı atölyesi orada. Yürüme mesafesinde olması süper tabi. Çamurla oynamak ne güzel birşey... :)

20131202_215941

 O konuya sonra geleceğim zaten. Şimdi çamaşır asma zamanı,bana müsade...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

sedencim,,,seker tadinda bir paylasim olmus..
yerim ben o kurabiyeleriii:))))))

elmastasarim dedi ki...

Seden hanım herzaman içimizi ısıtan paylaşımlarınızla iyi ki varsınız ... seramik kursundan sonra yapacağınız harika objeleri görmek için sabırsızlanıyorumm...sevgiler...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Görüntü şahane!
Efektlere bayıldım ,ben de yapmak isterim ama daha bir photoshop proğramım bile yok :(

Seramik kursu zevkli olmalı ,kolay gelsin .Kısa bir süre sonra kim bilir ne güzelliklerle geleceksin buralara...

Peter'den bol bol fotoğraf bekliyoruz :)
Sevgiler iyi yolculuklar...

tarchinbyseden dedi ki...

picmonkey.com photoshopa hic gerek yok inanin cok zevkli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...