20 Aralık 2013 Cuma

ho ho ho... ağaç süsü küreler yaptım hoho ho :)



ho ho ho... St Petersburg'dan aldım bu şeffaf küreleri veeee peçeteleri... Boynum tutuk hala feci halde o yüzden pek birşey yapamıyorum. Ama dün akşam dayanamadım yaptım bunları ve bilin bakalım ne oldu? Boynum tutuldu :D Nasıl olacak nasıl devam edecek böyle bilemiyorum. En kısa zamanda fizik tedaviye başlamalıyım :( Neyse yeni yıl geliyor. 2014 bize uğur getirecek inanıyorum. Kafamda bir sürü yeni proje var. 2014'de hepsini gerçekleştirmeyi umuyorum... İşte yeni yıla doğru yaptığım kürelerim, geçen seneden yaptıklarım ve zaman içinde aldığım ve çok sevdiğim süslerim :)

 

veee bu da... St. Petersburg'dan aldığım kar kürem :) kurduğunuz zaman kasabanın üzerinde kızağı ile noel baba dolaşıyor :D bir yandan da Jingle bells çalıyor.

Alttaki bebeği geçen sene boynerden almıştım. Öndeki yumurta şeklindeki noel baba el boyaması, çok eski Rusyadan. Alt tarafları çan şeklinde ağaç süsleri yine geçen seneden ve boynerden ;)

Arkadaki üç ağacı geçen sene yapmıştım. Öndeki ağaç ise yine çok eski el boyaması Rusyadan.

veee bu sene Çin takvimine göre at yılı :) Aşağıdaki at da Moskova'dan yanılmıyorsam 10-12 yıl önce falan almışımdır. Tabi ki el boyaması...

Şimdi oğlumla depoya inip ağacımızı ve diğer süslerimizi getireceğiz... Bize müsade... aaaa bu arada yılbaşı postu bu kadar değil,devamı gelecek... yeni sürprizlerle :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden muhteşem, elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

bunlar nasil guzel seyler boyle..
bende peceteler aldim,,buradan
ama ne aldigimida unuttum:)
bakalim donunce neler cikicak,,bavuldan..
sevgiler tarcin...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seden hanım aman kendinize dikkat edin.Küreler çok hoş ellerinize sağlık ama ben ata bayıldım ne kadar güzel iyi günlerde kullanın.Sevgilerimle..

ANTİGONE dedi ki...

harika olmuşlar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...