23 Temmuz 2013 Salı

tik tak saat kaç? / What time is it?

20130723_220104

Uzzzuuuuuun zamandır atölyede duran bir yuvarlak sehpa vardı. Nam-ı diğer fiskos masası... Beyaz boyanmış, zımpara ile eskitilmiş bir şekilde duruyordu köşecikte. Sonra üzerine transfer yaptık. Ama ne bileyim içimize sinmedi işte... Uzun bir süre de o şekilde Nalan ablanın masasının önünde durup durdu.

Sonra ben Petersburg'a gittim, geri döndüm, bir de ne göreyim? Sehpa hala aynı şekilde oracıkta.... Ben de epeydir salondaki penceremin önünde duran iki kolduğumun arasına bir sehpa istiyordum. Dün Ece dedim ben alayım mı bu sehpayı? O da al diyince on dakikada beyaza boyadım üst tarafını. Akşam da atölyeden çıkmadan önce Füsun ile birlikte onbeş dakikada çizdik kazıyı verdik... Bugün de beş dakikada yağlıboyayı terebentin ile karıştırıp sürüp siliverdim, güneşe de koyuverdim. Tabi terebentin olunca hemncik kurudu yağlıboya.

20130723_210518 20130723_220147

Eve gelince benim dandik yazıcıdan bir saat şablonu çıkardım, parça parça sehpanın ölçüsüne göre fotokopide büyüttüm. Karbon kağıdı ile sehpaya geçirdim. İnce fırça ile çizdiğim yerleri siyaha bir kat boyadım.

 20130723_214719

Ardından da bir güzel zımpara yaptım (yağlıboyanın üzerinden zımpara müthiş oldu bence)... Aaaa bir de baktım ki bitivermiş :)

 20130723_215958

Eeee başında fiskos yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacağım arkadaşları kahveye ve çaya bekliyorum :)

 20130723_220104


***

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Harika olmuş, ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Söyleyecek söz bulamadım.Harika...

bahar006 dedi ki...

Bu saat desenine bayılıyorum, ben de denicem en kısa zamanda, ellerine sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

Muhteşem olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

gökkuşagı dedi ki...

benn bayıldımm bayıldım benimde kenara atılmıs bir fiskos var ve salon renklerime uyan tonlar yapabilirmiyim acaba bunu????

tarchinbyseden dedi ki...

Harika olur bence :)

assortiek dedi ki...

benim bunu yapabilmem için kırk fırın ekmek yemem lazım :)

tarchinbyseden dedi ki...

Istedikten sonra basarirsiniz :)

Mycolourfullife dedi ki...

Cok guzel olmus..bu aralar cok hizlisin inan yetismek mumkun degil.en kisa zamanda cay kahve davetini bekliyorum sekerim:)

tarchinbyseden dedi ki...

Ne zaman istersen tatlim bir alo yeter ;)

Unknown dedi ki...

sedencim,,,
vallaha bayildim...bu senin tabirinle hemen bitiveren fiskosunu:)))
cayada gelirim,,,kahveyede

Adsız dedi ki...

Seden hocam cok guzel olmus.yine harika bir is cikarmissiniz.Saat kac?Saat Sedenle harikalar zamani... :)

tarchinbyseden dedi ki...

Bekliyorum o halde :)

tarchinbyseden dedi ki...

Rabiacim tesekkurler ;)

lolipu dedi ki...

Harika olmuş Sedencim:)) güzel sohbetler de kullan:)

Gorika dedi ki...

Очень красивый столик! Люблю все такое)))
Привет с Украины.

elmastasarim dedi ki...

yine mükemmel ve özgün bir tasarım görmenin mutluluğu sardı içimi :) ellerine sağlık Seden hoca...

Unknown dedi ki...

Bayıldım .ellerinize sağlık

tarchinbyseden dedi ki...

Priviet Gorika. Spasiba bolshoy. Shasliva :)

zeynep sanat evi denizli dedi ki...

Harika olmuş Seden hanım elinize sağlık...

zeynep sanat evi denizli dedi ki...

Harika olmuş elinize sağlık...

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

hooop boyadım,hooop kazıdım şip dedim şak dedim oldu der gibi anlatmışsın şekerim:) insan mağrifetli olunca bunlar tabi böyle anlatılıyor:)
harika olmuş ellerine sağlık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...