31 Temmuz 2013 Çarşamba

İstanbul yolcusu kalmasın :)

DSC00024

 Bugün, tatil öncesi atölyede son gündü. Uçar vaziyetteydik resmen :) Öğrencilerimiz, siparişler, kapıdan geçerken merak edip gelenler, ziyarete gelenler, çok ama çok keyifliydi doğrusu...

DSC00017

Şimdi şarj olup dinlenme, bol bol araştırıp yeni fikirlerle iş başı yapma zamanı... Ama ne yalan söyleyeyim atölyeyi özleyeceğim ;)

Ben de gider ayak evde bir dolap boyadım. Kendisi tel dolap olur. İçine ne koyarım şimdilik bilmiyorum ama küçük kavanozlarda cici bir şeyler güzel gider sanırım :) Artık onu dönünce düşünürüm...

DSC00020

Dolaptaki işlem basamakları şöyle: Keten rengi boyadım, üzerine yağlıbpya ile budak çalıştım, içine yağlıboya sürdüm ama silmedim. Tabi bunları yaparken yağlıboyayı inceltmek için terebentin kullandım ki çabuk kurusun. Kuruyunca iyice parafin sürüp maviye boyadım ve güzelce zımparaladım. Son olarak yine biraz yağlıboya eskitme yaptım. Yağlıboya olarak da raw umber kullandım. Aslında bu tekniği mutfak masamda da kullanmıştım hatırlarsanız: TIKTIK... Bugün Sherwood mobilyeden bir bey gördü çok beğendi. Eh benim de koltuklarım kabardı :)

DSC00019

Bu gece İstanbul'a doğru yola çıkıyorum. Canım kardeşimi görüp geleceğim. Çooook özledim kendilerini :) Beşi gecesi binip altısı sabahı yeniden Ankara'da olacağım. O zamana kadar beni biraz özleyin ;) Çünkü ben sizi özleyeceğim :)

DSC00022

 Herkese benden öpücükler.....

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayıldım ellercigine sağlık. Mavinin no sunu yazabilimisiniz? Birde ben yagliboyaya keten yağı katiyorum incelesin diye ama kurumak bilmiyor imkan yok kurumuyor bu terebentini yapı marketlerde bulabilurmiyim birde parafini ?

tarchinbyseden dedi ki...

Mavi Ece Aymer marka French Blue. Parafini yapı markette bulursun heralde emin değilim. Ama parafin yerine adi bakkal mumu da kullanabilirsin. Terebentini ressamlar için malzeme satan kırtasiyelerde bulabilirsin ;) Keten yağı çok zor kurur ama terebentin de matlaştırıyor. Gerçi ben mat daha çok seviyorum ama :)

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ama bu dolap da çok güzel olmuşşşş!
Ben daha kitap kutuyu yapamadan şimdi yapılacaklar listem kabardı da kabardı.

Bu arada galvaniz ve Green Gate Wellington da gözümden kaçmadı yani :-P

Unknown dedi ki...

Seden hanım elinizin değdiği her şey muhteşem güzellikte oluyor,emeğinize sağlık.Sevgilerimle..

zeynep sanat evi denizli dedi ki...

Harika olmuş elinize sağlk gerçi sizin tüm çalışmalarınz muhteşem...merak ettiğim bişey var boyaya zımpara yaparken netür bir zımpara kullanıyorsunuz?sevgiler

tarchinbyseden dedi ki...

Eskitmede rulo halinde satilan kalin zimpara kullaniyorum

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş yine. Ben de evimde bir tel dolap istiyorum bir gün mutlaka. O zaman bu postunuzdan yardım alarak bende boyayacağım inşallah. İyi tatiller.

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
722. takipçin benim.. :)
Bana da ana da beklerim. :)
Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
♥ Sevgiler ♥
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş, tel dolabı nerden aldınız, sizin kadar olmasa da bende alıp boyamak istiyorum, İzmir'de yaşıyorum hobi dükkanlarında bulamadım
Berrin

tarchinbyseden dedi ki...

Berrin hanim eceaymer.com adresinden alabilirsiniz. Kargo ile yolluyoruz.

öznur dedi ki...

Sevgili Seden,

Mutfak masası, fiskos masası, saat ve de til dolap vb. hepsi de birbirinden şahane. Hepsini de çok beğendim. İnan imkanım olsa ve de bizimkilerin beni evden atmayacaklarını bilsem bütün masa, kapı ne bulsam boyayacağım. Ellerine sağlık. Ayrıca, tüm ayrıntıları bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederiz. Yarın Ankara'da olacaksın galiba. Şimdiden Bayramını kutlarım.Sevgiler

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ellerine sağlıkkk,ben bunu nasıl kaçırdım:)harika olmuş.en kısa zamanda benim vintage yenileme mede minnacıkda olsa yorumunu yaparsan çok mutlu olurum.bu benim ilk yenileme çalışmam o yüzden çok heyecanlıyım:)

Unknown dedi ki...

Müthişsin bahsettiğin tekniği ben de deneceğim. French blue mavi renge bayılıyorum müthiş olmuş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...