28 Aralık 2012 Cuma

welcome

DSC00314

DSC00310

Günaydınlarrrrr

2 hafta boyunca işlediğim terapimi yukarıda görüyorsunuz :) Sağolsun Dolunay'ın (http://ahousefulofhappiness.blogspot.com/) şablonları ile mutluluktan uçuyorum :D Açıkçası Dolunay'ı çarpı işi konusunda gurum olarak seçtim :D ne yapsa yapıyorum, ne dese dinliyorum. Hatta bu iş için özel hazırladığı çantalarından bile etkilendim. İyi ki varsın canımmmmmm iyi ki tanışmışız senle.... Son zamanlarda boyama yapamıyorum, resim yapamıyorum, sadece işliyorum. Ama beni gerçekten çok rahatlatıyor... 

Country tarzını epey benimsemiş durumdayım. Yukarıdaki işleme Jerimiah Junction tasarımı olup, 18ct etamin kumaşına çift kat DMC iplikle işlendi. Çok keyifliydi ama şimdi daha keyiflisini yapıyorum :D

Not: St.Petersburg'a 27 gün kaldı ;)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili tarchin
emin ol ekrana yapistim..
olamaz boyle bir guzellik
evet
sevgil dolunay bu konuda tartismasiz
:)))))))))
bayiliyorum yaptiklarinaa
sevgiylke kal

Nalan Ünal dedi ki...

Muh-te-şem! Şablon seçimi de işleme de çok güzel,ellerine sağlık. Böyle bir işleme için 2 hafta çok kısa bir süre Seden'cim, ben kesinlikle yapamazdım.

Dolunay Hanım'a etamin işinin kraliçesi diyorum, birlikte olduğunuz için ne şanslısınız. Selamlar ona da:)

elmastasarim dedi ki...

ne kadar ince işçilik ne güzel bir elemeği bayıldımmmmm ellerinize sağlık...

Ahu (lavantabahcesi.com) dedi ki...

Ellerine sağlık Seden'cim :)

Unknown dedi ki...

Sedenciğim,
Ellerine sağlık,bayıldım.
Ben de sana hayranım,iki çocuk,tüm gün atölye,ev ,bir de bu güzellikler...
Atom karıncam...
seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel ellerine sağlık..

Mycolourfullife dedi ki...

Sedencigim bu konuda aynı fikirdeyiz galiba :) ben hayranlık diyorum dolunay hanımla ilgili ne yapsa yapmaya çalışıyorum...gercektende ornek alınacak bir insan...ama sen de pek aşağı sayılamazsın..hepsi cok guzel ama bu çalısmana bayildim...sevgiler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...