10 Ekim 2012 Çarşamba

öncesi/sonrası , before/after hand painted cabinet

my grandmother's cabinet...

Bu dolabı belki hatırlarsınız... Fikirlerinize ihtiyacım var yazımda bahsetmiştim. Rahmetli anneannemin dolabı. O zaman sizlere bu dolabı boyamalı mıyım boyamamalı mıyım diye sormuştum. Kiminiz boya kiminiz boyama demişti :) Ben de o zaman bu zamandır boyamadan kullandım. Ama dün akşam bana yine estiler... :) ve bakın ne oldu...










El boyaması yapmak istedim, yani manevi değeri çok yüksek olan bir dolap, o yüzden katabileceğim ne varsakatmaya çalıştım... Bu arada sadece çekmecesi bitti, daha kapakları var.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu haliyle bile muhteşem bittiğinde nasıl olacak çok merak ettim.Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

El boyaması bir dolaba bu kadar mı yakışır? Çooook beğendim,ellerinize sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Harika elinize sağlık evlerde el biyamasi değilmi siz sanırım bi dolap daha yapıyordunuz kuş boyuyordunuz o ne oldu ?

lolipu dedi ki...

Sedencim, süper olmuş süperrrr:))

Unknown dedi ki...

tarchinnnnnnn
bu nasil guzel olmus....vede bende bunu nasil kacirmisim?
elllerine saglik
super olmus

Elisi Defteri dedi ki...

Ben de çok beğendim, harika olmuş, ellerinize sağlık.

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler bayanlar :)

Esce bu dolabı sergiye yetiştirmem gerektiği için diğerine kısa bir süre ara verdim :)

NEFİSE dedi ki...

Ne desem bilemedim Seden...bence de manevi değeri çok büyük...ama ona kişilik kazandırmışsın.İkiniz aynı yerde buluşmuşsunuz:)

Delibu! dedi ki...

Hayal dünyasından fırlama bi' şey olmuş ama bu^^
Pek sevimli.

Sevgiler.

meralhobiart dedi ki...

Sedenciğim harika olmuş ellerine sağlık. Yaptığın çalışmalara özellikle yenilediğin eşyalara sanki kişilik geliyor ve yaşamaya başlıyorlar. Bitimini merakla bekliyorum.

Özlem dedi ki...

Seden Hanım harika olmuş gerçekten, ellerinize sağlık... Bu el boyamasını nasıl yapıyorsunuz ya çok özendim. Cupcake ci kadının sitesinde vardı hep bunlardan, çok hoşuma gidiyordu

j.d. dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş.. Çok yeteneklisiniz ^^

ONLARUYURKEN dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

harika bir çalışma olmuş manevi duygularınızı yansıtmışsınız ellerinize sağlık

Alyaminahome dedi ki...

ellerinize sağlık bayıldım. Blogunuz da çok hoş, takipteyim. Bana da buyurursanız sevinirim.Hoşçakalın.

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

sana söyleyecek birşey bulamıyorum,vaavvvv resmen harikalar yaratmışsın ellerine sağlıkkk:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...