7 Ekim 2012 Pazar

my sweet kitchen

İşte bu galvaniz taze bitti :) beğenilerinize sunulur ;)



veeee süzgeç kolleksiyonum...


Bu da Moskova'dan aldığım ekmek tahtası takımımın birisi. Diğerini henüz asacak yer bulamadım. Elbette bunları kullanmaya kıyamıyorum :) Çünkü el boyamasılar...

Gıd gıd gıdak yumurtam sıcak... Ece'nin yanında çalışmaya başlamadan önce tavuk ve horoz figürleri beni hiç cezbetmezdi ama şimdi eğri oturup doğru konuşalım... söz konusu olan bir country mutfaksa bu figürler biçilmiş kaftan değil midir ;)

çok kıymetli coca-cola kolleksiyonum... Her ne kadar artık içmesem de seyretmeme mani değil bu durum :)

Henüz gelişmekte olan teneke kutu kolleksiyonum...

Raflarımı seviyorum. İkea'dan mutfak dolaplarımla birlikte almıştım. Kolleksiyonlarımı sergilemek için güzel oluyor. Ancak sık sık toz almak lazım ama değer :) Kolleksiyonculuk benim deliliğim... Evde daha ne kolleksiyonlarım var bilseniz :) Mutfağımdakiler sadece tuzluk, coca-cola, teneke kutu, süzgeç, tepsi, magnet ve kupa :) 

Bir kedi gördünüz sanki... evet evet gördünüz :) Bu kedi sanırım 10 yaşından fazla. Sevgili Hale vardı Moskova'da çok sevdiğim ve ev dekorasyonuna bayıldığım. Onunla birlikte Stockmann adında çok sevdiğim bir mağazadan almıştık. Kara tahta bölümü çok eskimişti geçenlerde elden geçirdim, boyadım süper oldu...


Veeee çaydanlık saatim... Klasikleşmiş bir obje ama asla bıkmayacağım bir obje...

Poşetliğimi de unutmamalıyım. Ancak bu poşetliğin üzerindeki resimleri çok seviyorum...

,Bu da bir başka klasik... hala içine ne koyacağıma karar veremedim :)

 İki teneke kutuma çaydanlıklarım eşlik ediyor ;) Çaydanlığımın birini boyamıştım epeyce önce ama ikincisi hala boyanmayı bekliyor... hoş ben onun bu mavi halini de çok seviyorum...


 Elbette olmazsa olmazım poşet çaylığım. Ben siyah çaydan da hoşlanmıyorum o yüzden çeşit çeşit ot çaylarımı ve yeşil çaylarımı koymak için büyük bir tane lazımdı :)


Poşetçaylığıma arkadaş peçeteliğim ki bu kuşları çok seviyorum ;)

 İşte bir diğer kolleksiyonum buzdolabı magnetlerim... Bir kenar tamamıyla yurtdışından alınmış olanlar, diğer kenar ise Türkiye'den alınmış olanlar... Ben tam bir magnet delisiyim :)
İşte benim pek de zaman geçiremediğim mutfağım... Çünkü günlük yemek yapmaktan çok da haz alan birisi değilim. Ama mutfak dekorasyonunu çok severim. Mutfak ıvır zıvırlarını da almayı çok severim. Yakında mutfağa sığamayınca ne yapacağım bilemiyorum :) Hepinize keyifli pazarlar... Tarchin mutfağından bildiriyor :)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikalar galvenizler pecetemi dekopajmi birde bunlar kullanilabiliyormu?

tarchinbyseden dedi ki...

Tabi ki Esce ben henüz verniklemedim ama iyice vernik atıldığı zaman elde yıkayacak kadar kullanışlı oluyor

tarchinbyseden dedi ki...

Bu arada peçete :)

projecantasi dedi ki...

Galvanizler beni benden aldı.

Huriye Yücel dedi ki...

Yaaa çok gusel bayıldım hemen gelip karşılıklı bı kahve içesim var o mutfakta

tarchinbyseden dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Huriye hadi hemen çık gel bekliyorum ;) şaka değil valla...

Unknown dedi ki...

saka gibi yaziyorum ama gelmiyor sanirim....
tek kelimeyle bayildigimi soylemistim

tarchinbyseden dedi ki...

bu defa geldi Cihan, teşekkürler :)

tülin dedi ki...

Sıcacık,samimi.Daha ne olsun.

Rimma dedi ki...

Sedencim, mutfağın çoook güzel, cok tatlı. rafflarını doldurdun) harika olmuş. bende birkaç gün önce İkea'dan aynı raf aldım, ama rafım hala boş..)acil yeni bir şey boyamam lazım, özellikle galvanizleri. raftaki o asılacak yerleri tam galvanizlere göre bence)rafı alırken o fikir hep aklımdaydı,zaten onun için aldım o rafı)aslında galvanizleri çok boyamıştım ama hepsi satıldı, kendime bir tane bile kalmadı,ama raf aldıktan sonra mutlaka boyayacağım kendime 1-2 tane galvaniz. Bu arada çay kutusuna ve peçeteliğine bayıldım. Acaba kullandığın resimleri sizden siparış alabilir miyim?
Matruşka tahtalar da ayrı bir güzellik)
Sevgilerimle, Rimma

Unknown dedi ki...

hepsine bayıldım çokta mutlu oldum benim evimdede koleksiyon yaptığım şeyler çok hatta blogumun adınıda o yüzden deli kızın çeyizi komuştum çünkü annem benim evim için hep öyle derdi
ellerinize sağlık

tarchinbyseden dedi ki...

Rimma elbette yollarız, eceaymersipariş@hotmail.com adresine yazarsan resimleri hemen yollarım sana.

Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :)

lolipu dedi ki...

Yaptıkların da koleksiyonların da çok güzel:) Bir de şu toz olayı olmasa:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...