10 Mayıs 2012 Perşembe

Unutmuşum...



İnsanın bir günü diğerine uymuyor.Bugün havadan mıdır, hayatımdaki gelişmelerden midir modum biraz düşük. Fiziksel bir durum yok aslında ama nasıl desem canım sıkkın ama neye ben de bilmiyorum.

Önümüzdeki haftadan itibaren kızım, oğlum ve ben yine başbaşa olacağız ve bu defa ben çalıştığım için onlara daha fazla iş düşüyor. Aslında geç bile kaldılar bu tür sorumlulukları almak için. Elbet alışacaklar. İnsan nelere alışmıyor ki...

Bu arada sürekli birşeyler boyamak istiyorum ama bir türlü zamanımı verimlikullanma işini oturtamadım evde. Hiçbirşey yapamadan bir bakıyorum koca bir akşam bitmiş. Ama aramızda kalsın anneme anneler günü hediyesi hazırlamaktayım, inşallah bitecek pazara kadar :)




Tüm bunları düşünürken az önce blogda paylaşmayı unuttuğum birşey olduğunu fark ettim, ilginçtir. Bunları aslında taaa bu eve taşınacağımız zaman yapmıştım. Taşınır taşınmaz da takmıştım ama fotoğraflarını bile çekmemişim. Gri metal rengiydi bu havluluklar. Kırık beyaz boyayıp zımparalayarak eskittim. Kuş figürlerine epey takmıştım bir ara :) Aslında halkalı olan havluluk ama diğeri çok güzeleceksiniz, kadeh askısı :))) Ben biraz doğaçlama yaptım onda :) Ayna ise Zara Home...




Hafta sonuna girerken tüm pozitif enerji sizinle olsun. Anneler gününüzü şimdiden kutluyorum. Hem sizin hem de annelerinizin. Belki hafta sonu yazamam. Belki de yazarım belli mi olur... :)

Not: beni takip eden tüm blog arkadaşlarımı ve Ece Aymer craft house'daki tüm iş arkadaşlarımı, elbette bütüüüüüüüüüüüüüüün öğrencilerimi çooooooooooook seviyorum ;)

10 yorum:

Noblesse dedi ki...

aynaya vuruldum bayıldım:))))

Çilekli Mektubum dedi ki...

Kadeh askısı olduğunu okuyana kadar ne kadar güzel bir havluluk nerden bulabilirim diye düşünüyordum :) çok iyi fikir.. Bir soru sormak istiyorum, beyaz boya akrilik mı bir de direkt metalin üzerine mı boya uyguladınız. Çok güzel olmuşlar.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ayna,askılık hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın.Bende anneler gününüzü kutluyorum ailenizle sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ömürler diliyorum.Sevgiler..

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyyy nasıl nasıl naaasıll güzel olmuşlar anlatamam,ellerine sağlık..anneciğine olacak olan hediyeyide 4000 gözle bekliyorum:)

Unknown dedi ki...

valla superr:)

Adsız dedi ki...

Senin enerjin her zaman full ben bunu algılayabiliyorum, ne güzel zamanı dolu dolu yaşamak, sana gıptayla bakıyorum açıkcası, şimdiden anneler günün kutlu olsun:))

Gorika dedi ki...

Какие красивые вешалочки! Моя мечта)))

AsOrTiK dedi ki...

çok hoş olmuş, çok beğendim. ama öyle güzel bir kadehlik bulsam, çok beğendiğim halde asla havluluk yapmazdım:))
keyifle kullanın, iyi günlerde.
"anneler günü"nüz kutlu olsun...
sevgilerimle

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

ne kadar hoş olmuş ellerinize sağlık sevgilerimle:)

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...