25 Mayıs 2012 Cuma

ODTU 16. Fen Bilimleri Şenliğinde...



Oğlum Sarp ve sınıf arkadaşı Özgür ödül aldılar :) Ben de kendileri ile gurur duydum doğrusu :) Yani ağzım kulaklarımda ;) Projeleri bir planör yapmak ve uzaktan kumandalı bir araçla planörün havalanıp havalanamayacağını deneyle görmekti. Deney başarılı oldu. Planör havalandı. Tabi kısa bir süre için. Araştırmaları sırasında Peugeot'nun da bunu tabi ki gerçek araba ve planörle yaptıklarını öğrendik :) Sarp belgesel izlemeyi, deney izlemeyi ve yapmayı çok seviyor. Umarım bu zevki hiç birmez :)

7 yorum:

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Bir fen öğretmeni olarak tebrik ediyor ve heyecanının hiç sönmemesini diliyorum:) Sevgiler:)

nrhnmrl dedi ki...

Tebrik ederim yakışıklıları başarıları artarak devam etsin inşallah

meralhobiart dedi ki...

Oğluşunu ve tabiki annesi olarak seni kutlarım arkadaşım .Allah oğlunun başarılarını daim etsin...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Heyecanı ve merakı hiç sönmesin ,tebrikler yolu açık başarıları çok inş.

oytunla hayat dedi ki...

Ne mutlu size :) İki yakışıklıyı da tebrik ediyorum...

ebru altin dedi ki...

Ah ne kadar güzel, sizin içinde ne kadar büyük bir gurur kaynağı. Oğlunuzun başarılarının daim olması dileğiyle... Sevgiler

Craft House Çankaya dedi ki...

canımm seden ablam nazarlaramı geldin kolunu incittin :( lütfen kendine dikkat et .. Sarp'ı çok tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum . Eeee kiminn oğluu :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...