5 Mayıs 2012 Cumartesi

Balkonum çiçek çiçek :)



Balkonumu bahçeye nasıl dönüştürebilirim diye düşünürken bir sabah atölyeye bir geldik ki Ece terasımızı çiçeklendirmiş ki görseniz... Artık sabah kahvaltılarımız, öğle yemeklerimiz, ikindi çaylarımız pek bir keyifli... Hatta bugün güzel öğrencimiz Pınar dedi ki "sanki yemekten sonra denize gidecek gibiyiz" Bir hoşuma gitti ki :) Gerçekten de sahil kenarında gibi...



Ama tabi ben (Buket ve ben :)) bu çiçekleri görünce biz de isteriz diye tutturduk. Ece'nin de başına çöktük! Sonunda dün ders çıkışı dayanamayıp bizi seraya götürdü :) Buket ve benim seraların olduğu yere girdiğimiz zamanki halimizi görmeliydiniz. İkimiz birden aynı anda, kurulu bebek gibi "ama biz burda kafayı yeriz" diye çığlığı bastık :) Sonunda bir seranın önünde durduk, Ece elleriyle bize sardunyalar, cam güzelleri, menekşeler, petunyalar seçti. Akşam eve gelip balkonuma sıraladım hepsini. Ama balkonun ampulü atınca saksılarına yerleştirmek bugüne kaldı...



Sağolsun Ece saksımı toprağımı bile ayarladı. Bugün atölyeden gelir gelmez kolları sıvadım ve bir güzel yerleştirdim hepsini. (onlarla sohbet ede ede :)) Sularını verdim, fotoğraflarını çektim, az sonra da kahvemi içmek üzere yanlarına çıkacağım...







Artık benim de balkonumda bir bahçem vaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :) Teşekkürler ECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel görüntüler.Aynı işi bende geçen hafta yaptım hepsi yerini çok sevdi karşılarında çay kahve keyfi başka oluyor.Sevgiler...

Ece Aymer dedi ki...

Seden?? Nasıl güzel olmuş bunlar? Nasıl güzel birşey değil mi bu çiçek dene şey? Aslında hepsi yani çiçekler, hayvanlar, meyveler, kısaca yaşamak güzel... İyi ki varsınız, siz yeter ki isteyin, ben bildiğim her konuda yardımcı olmaya hazırım, emrinize amadeyim..Yarın kahvaltıda görüşürüz, bikinini al da gel:))

tarchinbyseden dedi ki...

Mehtap teşekkürler :)

Eceeeee sen de iyiki varsın ;) bikinim kocaman kenarlı şapkam ve gözlüğüm hazır dermişim :P

Nilgün Komar dedi ki...

hepinizin emeğine sağlık ! yazın tadı çiçeklerle çıkıyor birazda!

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba arkadaşım blogun çok güzel cıvıl cıvıl insanın içi dışı açılıyo sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...