29 Eylül 2011 Perşembe

Artık bir de Leb-i Derya'dayım :)

Ankara'da olan arkadaşlar bilirler. Hamamönü pek bir güzelleşmiş, restorasyon yapılmış, eski Ankara evleri, konakları ile turistik, muhteşem bir mekan olmuş. Gezmesi ayrı keyif, fotoğraflaması ayrı keyif, alışveriş yapması ayrı keyif :)

Hamamönüne bir de sanat sokağı yapmışlar. Bir konağın avlusuna açılan harikalar diyarı. Ebru sanatçıcından yağlıboya ressamına, minyatür sanatçıcından takı tasarımcısına, seramikçisine, fotoğrafçısına.... İlk gittiğimde içim cız etti, neden daha önce bilmedim, gelmedim, görmedim, daha da önemlisi bir atölyeye dahil olamadım diye.

O gün canım kardeşim Elif'im de yanımdaydı, boynunda da benim yaptığım takılardan birisi :) Sevimli mi sevimli, özgün mü özgün, şık mı şık Leb-i Derya'ya da girdik elbet, hatta balıklama daldık :) Birbirinden güzel takılar, çiniler, seramikler... Hele bir fimo kızları görseniz... Yok yok anlatmayacağım, gidip görün bence ;)

Neyse uzattım yine lafı :D Leb-i Derya'nın yetenekli sakinlerinden Lale hanım görünce Elif'in boynundaki kanaviçe işli kolyeyi :) ayak üstü arkadaş oluverdik... Derken...


Bugünden itibaren takılarımdan seçmece olanlar Leb-i Derya'da... Bekleriz efendim ;)

5 yorum:

lolipu dedi ki...

aa çok güzel bir haber:)) tebrik ederim.Fırsat bulurda bir gün gidersem, mutlaka bakarım:))

Nalan Ünal dedi ki...

Çok sevindim Tarchincım, hayırlı olsun:)

tuba can dedi ki...

bu çok güzel bir haber ilk fırsatta bakıcam :)

tarchinbyseden dedi ki...

Kızlar hepinize teşekkürler :) öpüldünüz...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bu aralar çok güzel haberler okuyorum önce Leyya,sonra sen çok çok sevindim,emekler hakettiği değeri buluyor,tebrik ediyorum:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...