15 Ağustos 2011 Pazartesi

komşu komşuuuu :) / Vintage napkin box


Yeni komşularım var... Oturduğum site için birşey söylemem gerek ama aramızda kalsın ;) Burası huzur dolu bir site:) tıpkı bir huzur evi gibi :D çoğunlukla emekli amcalar ve tatlı teyzeler var. Yanlış anlamayın şikayetim yok ama insan arada bir kahvesini içip iki laf edeceği kapı komşusu arıyor :)

Derken... alt katıma genç bir çift taşındı. Hoş onlarda bize göre genç kaldı ama olsun bizim ruhumuz genç :D Bu akşam hamurla oynayasım geldi de, tuzlu kurabiye yaptım. Hazır sıcakken de komşularıma da götüreyim dedim. Önceden onlar için hazırladığım ev hediyesinin içine koydum dayandım kapılarına :) tatlı insanlar... bakalım zamanla durumlar nasıl gelişecek ;)

Not: Hard diskime virüs bulaşmış :( yarın bir yere götüreceğiz. yüzde 99 içindekileri kurtarırız dediler... benim için dua edin arkadaşlar :)

The end ;)

4 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

size komşum diyebilirmiyim:))
komşularınız çok şanslı, siz de harikasınız. kutuya bayıldım, kurabiyelerde öyle elinize sağlık.
bilgisayarınızdaki sorun dokümanlarınızı kaybetmeden hallolur umarım. siz bol şans.
sevgiler

tarchinbyseden dedi ki...

teşekkürler asortik ;)

Unknown dedi ki...

bize de bekleriz:))

tarchinbyseden dedi ki...

memnuniyetle geliriz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...