17 Haziran 2011 Cuma

Yeni komşularımın (ya da kiracılarımın :)) bebeği oluyor :)


Bir süredir yeni komşularım var. Aslında kiracım mı desem? Ama bana kira ödemediklerine göre komşu daha mantıklı olur herhalde... Bir süredir balkonumda kendilerine yeni bir yuva yapıyorlardı. Sabah onların guguklamakla gurlamak arası sesleri ile güne başlıyorum. Evet efendim balkonumun güvercin misafirleri...

Ne zaman fotoğraflarını çekmek istesem kaçıp gidiyorlar. Bu gece bana yeni bir hediyeleri vardı. Yuva artık epeyce büyüdü. Yakında ikinci katı çıkmalarından korkuyorum :) Onlar hergün getirdikleri dal parçalarıyla yuvalarını yaparken ben de dokunmaya kıyamadım. Kırıntı ve su koydum yanlarına. Yani bizim mutfaktan besleniyorlar :) Tam yatmak üzere perdelerimi kapatmaya kalkmıştım ki ne göreyim? Yuvanın ortasında bir yumurta. Evet eve bebek geliyor :)

Yazık ki bu yeni yavruyu doğarken göremeyeceğim. Yarından sonra Moskova'ya uçuyorum ve öğrendiğime göre yavru yumurtadan 20 günde çıkarmış. Ama belki de geldiğimde yuvada yemek bekleyen ufacık birşeyle karşılaşacağım...

Yeni yaşam her zaman umut... Dilerim sorunsuz doğar bu küçük bebecik ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...