16 Haziran 2011 Perşembe

Serpuş Şapka


Siz de benim gibi şapkasever misiniz? Ben... aaa evet hem de çoook severim. Dolabımın en üst yüklük kısmının yarısı şapka dolu. Artık saymayı bıraktım :) Hani çoğu kadının ayakkabı sevdası vardır ya... Bu da benim sevdam. Şapka ve çanta... Napalım ayaklar 35 olup ayakkabı bulamayınca :)

Pirinç Han'da birbirinden güzel bir sürü küçük dükkan var. Girip çıkmaya, gezip durmaya doyamayacağım yerler. Ama bu dükkan hımmm tam benlik... Çünkü şapkacı ;) Ama ne şapkalar var anlatamam. Bence en iyisi anlatmaya çalışmayım fotoğraflara bir göz atın hatta bir ara uğrayın derim :)










4 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikaaa :)

DenizasToysJoys dedi ki...

Çok güzel bir dükkan! Ama birinci fotoğraftaki şapka harika!!!

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Biz de çarşamba günü Tuba Can ile oradaydık bir güzel Ulus, Pirinç Han, Hamam önü turu yaptık. Hatta seni de anmıştık güzelim :D O şapkacıyı biz de gördük ben de bayılırım şapkalara ama girmedik nedense :P sadece dışarıdan baktık. Bayılıyorum Pirinç hana çok değişik işler ve insanlar var. Sevgiler arkadaşım...

tarchinbyseden dedi ki...

Sibel diyorum ki, yaz bitimi (o zamana kadar yokum çünkü) birlikte turlasak bir de ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...