17 Şubat 2011 Perşembe

Soru-Cevap Mim :)

Geniş Zamanlar blogu yazarı sevgili Sedo'dan mim geldi hemen cevaplayalım.

1.Gün içinde,eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey ?
Bu dünyada hiçbirşey benişaşırtamaz :) derdim ama mutaka çıkar birşeyler... ama bu muhtemelen benim şu anda akıl edebileceğim birşey olmayacak :)

2.Gördüğün zaman,eğer almazsam uyuyamam dediğin şey ?
Resim ile ilgili her ne varsa...

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey ?
Hiç diyet yapmadım ama birgün gerekir yaparsam heralde bu sorunun cevabı suşi olurdu :)

4.Uğurun var mı,uğurun ?
boynumdaki sonsuzluk işareti şeklindeki dövmem :)

5.Kendine en yakıştırdığın renk ?
Beyaz

6.En sevdiğin takın ?
öyle çok var ki seçemiyorum :s ama kaybolsa en çok üzüleceğim takım kehribar taşlı kolyem olurdu.

7.Takıntın ?
Uyurken en ufak bir ışığa tahammülüm yok.

8.Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke ?
Çin ve Peru. Ha bir de sabahtan akşamakadar 5 öğün sınırsız suşi yiyebilmek için Japonya olabilir :)

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım ?
Zemfira / Samolet(uçak)

10.Solunda ne var ?
sağduyum

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...